Hoe ga ik snel naar een volgend filmpje van een youtube kanaal?

Met het nieuwe youtube is het voor mij allemaal onduidelijk. Overal staat er onduidelijke korte uitleg met het knopje "Ik snap het!", nou ik snap er niks van, maar dat knopje staat er jammer genoeg niet. Vroeger (voor deze downgrade) was het mogelijk om Meer Video's te klikken (bv knopje: X videos) en daarbij zag je keurig alle video's op tijd gerangschikt staan. Maar dit kan ik nu nergens meer vinden en moet ik telkens naar het youtube kanaal gaan om dit te doen. Weet iemand hoe ik dit kan doen, zodat ik het 'wel snap?' Dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze vraag als goeie vraag gemarkeerd omdat ik er ook niets meer van snap. Je bent dus niet de enige!

Het beste antwoord

Ja, het is heel simpel, je moet het alleen even zoeken, ik kon het eerst ook niet vinden.

Het staat naast het filmpje, aan de linkerkant. Daar staan twee kleine tekentjes van niet groter dan 1cm^2, en de onderste daarvan is het.

Erg onhandig allemaal!