ik ben 15 mag ik verkopen op ebay ?

ik verkoop ongeveer 2 keer per maand iets mag dit of is dit strafbaar

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (2)

Nee, dat mag pas als je 18 bent.
Je mag wel het account van je ouders gebruiken als je hiervoor toestemming van ze hebt.
SimonV
7 jaar geleden
Nee, de verkoop is niet strafbaar. Het is 1) tegen de richtlijnen van eBay (gebruik daarom idd bijvoorbeeld de account van je ouders) 2) de verkoopovereenkomst is nietig omdat jij nog niet meerderjarig bent en dus officieel niet het recht hebt om te kopen/ verkopen. (Met uitzondering van aankopen die bij jouw leeftijd passen.)

Succes!