Wat is Twitter?

Ik weet wat het is maar hoe zou je het omschrijven in 1 zin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Twitter is een internetdienst waarbij gebruikers korte berichtjes publiceren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Mini-bloggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het oneerbiedig te zeggen: een site waar je net zoveel uit je nek kan kletsen als je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
D.m.v. kleine (persoonlijke) mailtjes automatisch je vrienden/volgers informeren over je doen en laten maar evt. ook zelf deze/andere personen volgen door hun korte berichtjes te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Subscribe to RSS Feed
Wat is Twitter?
21 Sep 2009 doy
"Twitter betekent in het Engels kwetteren, wat verklaart waarom het logo een klein vogeltje is."

"Twitter betekent in het Engels kwetteren, en het is een social media toepassing warmee u korte berichtjes van 140 tekens online kunt zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
of zo:

- Twitter is een website waar je steeds berichtjes over jezelf kan plaatsen die allemaal te maken hebben met een simpele vraag, namelijk: “Wat ben je nu aan het doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Twitter geef je in 140 tekens weer wat je bezig houdt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een openbaar SMS bericht waarin je ook links kunt opnemen.