Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een advertentie plaats op zoekertjesweb.be met de link naar mijn website, draagt dit dan bij aan een hogere zoekmachinepositie?

Stijgt mijn website in de zoekmachine resultatenpagina's (bijvoorbeeld in Google) als ik een advertentie (of meerdere) advertenties plaats op zoekertjesweb.be.
Dat ligt toch aan de follow-tag? Hoe kan ik zien of de link door Google word gevolgd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
826

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, er staat in de link ' rel="nofollow" ' wat inhoudt dat (de meeste) zoekmachines deze link niet volgen. Er wordt dan ook geen pagerank overgeheveld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt. Je kan gewoon in de html-bron kijken. Even zoeken naar jouw link en als er een rel="nofollow" attribuut in de link staat dan betekent dit dat de link niet gevold wordt.

Andere antwoorden (1)

Je kan met google analytics de inkomende stromen beoordelen. En ja. Elke link naar jouw site telt mee. Bekijk maar even de diverse sites over google pagerank.

Nu is het zo dat een site zoals zoekertjes dusdanig groot is, dat de kans groot is dat de ranking van de pagina's die erop staan laag is en je veel links moet hebben voor een duidelijk effect.

Goede content is nog altijd de beste source van bezoekers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding