Als ik een advertentie plaats op zoekertjesweb.be met de link naar mijn website, draagt dit dan bij aan een hogere zoekmachinepositie?

Stijgt mijn website in de zoekmachine resultatenpagina's (bijvoorbeeld in Google) als ik een advertentie (of meerdere) advertenties plaats op zoekertjesweb.be.
Dat ligt toch aan de follow-tag? Hoe kan ik zien of de link door Google word gevolgd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, er staat in de link ' rel="nofollow" ' wat inhoudt dat (de meeste) zoekmachines deze link niet volgen. Er wordt dan ook geen pagerank overgeheveld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt. Je kan gewoon in de html-bron kijken. Even zoeken naar jouw link en als er een rel="nofollow" attribuut in de link staat dan betekent dit dat de link niet gevold wordt.

Andere antwoorden (1)

Je kan met google analytics de inkomende stromen beoordelen. En ja. Elke link naar jouw site telt mee. Bekijk maar even de diverse sites over google pagerank.

Nu is het zo dat een site zoals zoekertjes dusdanig groot is, dat de kans groot is dat de ranking van de pagina's die erop staan laag is en je veel links moet hebben voor een duidelijk effect.

Goede content is nog altijd de beste source van bezoekers