Hoe stel ik een google mailadres alvast zeker voor een minderjarige?

Ik wil graag dat mijn zoon later een account kan hebben met zijn eigen naam. Zoiets als: poet.junior@gmail.com. Maar hij is nog minderjarig en kan dus geen account openen.
Wat te doen om toch die account te claimen?
Ik dacht zelf: aanmaken met een hogere leeftijd en t.z.t. de leeftijd aanpassen. Maar gaat dat geen problemen opleveren en hoe kan het anders?

10 jaar geleden
in: Internet
bamibal
10 jaar geleden
Wat ik voor mijn kinderen heb gedaan, is het registreren van een domeinnaam met hun naam, dus bijvoorbeeld poetjunior.nl. Ze kunnen dan gebruik maken van een e-mailadres als info@poetjunior.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe oud is je zoon?
Poet
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U kunt voor een alternatief kiezen. Ik zelf gebruik outlook, hierbij zitten geen voorwaarden wat betreft leeftijd. U kunt dus de echte geboortedatum van uw zoon opgeven. Een account kunt u maken via http://www.outlook.com

Het beste antwoord

Als hij ouder is als 13 is dat helemaal geen probleem, anders moet je zijn geboortedatum aanpassen. En later als hij ouder is als 13 jaar kan je het wijzigen naar zijn echte geboortedatum.

Toegevoegd na 3 minuten:
In Nederland is de minimum leeftijd 16 jaar en in België 13 jaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Als we naar België verhuizen winnen we 3 jaar