kan ik mijn ip-adres veranderen naar een amerikaanse?

is het mogelijk om mijn ip- adres te veranderen, want bijvoorbeeld perk.tv is alleen beschikbaar in de VS en zou ik dan mijn ip-adres kunnen veranderen naar een amerikaanse zodat het lijkt of ik in de VS zit en ik het gewoon kan gebruiken?

alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Installeer Security Kiss en kies als locatie een stad in de US.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt SecurityKISS dus gebruiken om je IP-adres te veranderen in een adres van het land van het betreffende tv-kanaal.

"SecurityKISS Tunnel is een Virtual Private Network-implementatie (VPN) gebaseerd op OpenVPN en L2TP.
Een VPN wordt opgezet tussen uw laptop en onze beveiligde gateway waarmee voorkomen wordt dat derden meekijken met uw surfactiviteiten, chatberichten, downloads, creditcardgegevens of andere gegevens die u verstuurt over het netwerk. Onze servers zijn een representatie van u op het internet en uw echte IP-adres wordt verborgen."
SimonV