Hoevaak ongeveer moet je op NIET OKEE drukken?

op hyves dat hij ook daadwerkelijk er af gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat ligt eraan of de persoon echt niet okee is!
Misschien vind jij hem/haar niet okee maar is hij/zij dat wel!
en dan gaat hij/zij er ook niet af!
Als het echt niet okee is dan gaat het heel snel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het word automatisch tíjdelijk verwijdert wanneer meerde mensen op 'niet okee' drukken. Dan wordt het bekeken door de beheerders en mocht het i.d.d. echt niet oké zijn dan word het werkelijk verwijdert. Is het wèl oké word het weer terug geplaatst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat meerdere mensen op 'niet okee' moeten klikken voor het tijdelijk verwijdert word is zodat mensen er niet misbruik van kunnen maken in de zin van: "ik mag jou niet dus ik druk bij al jou foto's op 'niet okee'"