Timeline op Twitter refreshed niet meer, wat nu?

De timeline op twitter refreshed niet meer op de site van twitter,de iPad en de iphone app. Mentions en andere services op twitter doen t nog wel. Ik weet alleen dat iemand in de zelfde wijk het zelfde probleem heeft en dat die het van mensen waarvan ik t weet in andere wijken wel doet in Amersfoort maar dat kan ook toeval zijn.
Weet iemand hoe t komt of heb je misschien t zelfde probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee hoe het komt, maar hier in Katwijk heb ik het ook. App herstarten of op mobile web kijken werkt niet..

Het beste antwoord

Dat gebeurt vaker, meestal is Twitter dan ergens ernstig 'over capacity' en gaat het her en der haperen.
Na een tijdje doet de boel het weer en staat je timeline vol met tweets over dat de timeline stilstaat ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dit probleem had ik net ook, ik heb het maar gewoon gelaten en nu doet alles het weer, dus gewoon wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook. Krijg al afkickverschijnselen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb dat probleem ook, het ligt dus aan twitter zelf. En ik krijg hem na een tijdje wel weer (me timeline) gewoon 1000x klikken op vernieuwen klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter had een probleem en nu is het weer opgelost. Veel tweetplezier ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier is het probleem er nog steeds friesland ?
capthavoc