Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Timeline op Twitter refreshed niet meer, wat nu?

De timeline op twitter refreshed niet meer op de site van twitter,de iPad en de iphone app. Mentions en andere services op twitter doen t nog wel. Ik weet alleen dat iemand in de zelfde wijk het zelfde probleem heeft en dat die het van mensen waarvan ik t weet in andere wijken wel doet in Amersfoort maar dat kan ook toeval zijn.
Weet iemand hoe t komt of heb je misschien t zelfde probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee hoe het komt, maar hier in Katwijk heb ik het ook. App herstarten of op mobile web kijken werkt niet..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat gebeurt vaker, meestal is Twitter dan ergens ernstig 'over capacity' en gaat het her en der haperen.
Na een tijdje doet de boel het weer en staat je timeline vol met tweets over dat de timeline stilstaat ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dit probleem had ik net ook, ik heb het maar gewoon gelaten en nu doet alles het weer, dus gewoon wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook. Krijg al afkickverschijnselen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb dat probleem ook, het ligt dus aan twitter zelf. En ik krijg hem na een tijdje wel weer (me timeline) gewoon 1000x klikken op vernieuwen klikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter had een probleem en nu is het weer opgelost. Veel tweetplezier ;p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier is het probleem er nog steeds friesland ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding