Weet iemand hoe je een filmpje op YouTube plaatst?

Ik probeer al jaren om een (simpel) filmpje op YouTube te plaatsen. Maar dat lukt steeds niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Hoi,

heb je Picasa?
Je kan op Picasa van foto's een diavoorstelling maken, of een filmpje van je camera uploaden,
en dan heb je daar de optie, naar Youtube uploaden.
Je kan er dan ook een muziekje onder zetten uit je eigen muziek bibliotheek op de computer.
Het uploaden kan lang duren maar goed, zo kan je iets op Youtube zetten!
Andere manieren weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De normale procedure:
- meldt je aan op youtube.com
- klik op de homepagina op uploaden
- klik op bestanden selecteren van je computer
- klik op je video (een wmv bestand)
- wacht totdat deze is upgeloadt (je ziet fragmenten uit je video) en vul de rest van de gegevens in.