Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

tweet je vraag met hashtag #goeievraag... wat is dat?

ik kom hier via twitter waar ik ook net lid van ben. maar er is nog veel onduidelijk. wat is een hashtag? bij anderen begint het ook met bit.ly en een code. ik begrijp het niet dus laten we het eens vragen. daar zijn jullie toch voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hashtags zijn een soort labeltjes die je aan je tweet (twitterbericht) kunt hangen om aan te geven dat het over een bepaald onderwerp gaat. Wil jij bijvoorbeeld iets twitteren over De Wereld Draait Door? Voeg dan aan je bericht de tekens "#dwdd" toe.

Je kunt je vraag ook via Twitter op GoeieVraag.nl stellen. Dat doe je door een vraag te twitteren en de hashtag "#goeievraag" aan je tweet toe te voegen. Als je bijvoorbeeld twittert:

Waarom zijn bananen krom? #goeievraag

Dan wordt je vraag automatisch doorgeplaatst op GoeieVraag.nl en de antwoorden die binnenkomen worden automatisch aan je teruggestuurd via Twitter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding