Hoe krijg ik een logo in mijn YouTube kanaal? Ik ben partner maar zie nergens daarvoor de mogelijk? Mis ik nog iets?

Inkomsten genenreren staat aan, mijn site is gevalideerd, maar waar voeg ik nou een logo toe die in plaats van mijn naam verschijnt?

'Avatar' is volgens mij niet wat ik zoek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik heb even een opzoek-werk gedaan voor je; hopelijk begrijp je wat Engels want het is een Engelstalige bron...

To have a banner ID/logo at the top of your channel and above your video description box you have to be a youtube partner...

- A youtube partner is someone who uploads lots of original content which gets thousands/millions of views,they also have thousands of subscribers

- Youtube partners also get paid $2.50 (2 dollars 50 cents) for every thousand views they receive

- To try to sign up to the partner scheme follow this link: http://youtube.com/partners
(you are likely to be turned down)

--------------------------------------
Normal users can not have this feature and nor can people with directors accounts
--------------------------------------

Zie alvast de bron die ik meegeef...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb me aangemeld, en heb de mogelijkheid om inkomsten te genereren. Maar waarom heb ik die functie dan niet? Dat is mijn vraag...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=XYl4ac3eBqc&feature=plcp heeft dat wel, en zo veel views per video heeft hij niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij moet je heel veel videos uploaden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou dit stukje eens goed doorlezen: http://www.youtube.com/yt/creators/nl/partner.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gedaan, maar ik weet nog steeds niet waarom ik geen logo kan toevoegen. Ik ben partner, ik kan inkomsten genereren....