hoe bereik ik de beheerders van goeie vraag-forum?

Ik wilde me inschrijven op Goeie Vraag-forum. Ik heb me netjes geregistreerd. Dat moest bevestigd worden door een beheerder. Tot op heden is dat niet bevestigd. Ik heb bij "help" gekeken wat ik dan moest doen. ik moet dan een beheerder contacteren.
Ergens vond ik het woord "beheerder" als doorklik - link. Maar als ik daarop klik, gebeurt er niets. Ook bij de pagina waar men naar verwijst in de Help, de pagina "team", kan ik niet bij.
Dus er is voor mij geen enkele mogelijkheid om te vragen waarom mijn registratie maar niet bevestigd wordt.
Wat kan ik best doen?

8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Even een pm sturen naar Marleen of c4th.
ronron1212
8 jaar geleden
Marleen of c4th?
Amadea
8 jaar geleden
Ja ronron1212, die twee dames beheren het forum over goeie vraag.
ronron1212
8 jaar geleden
O het forum dank
SimonV
8 jaar geleden
Je moet je wel aanmelden als liveisgreat. Anders kom je er niet in...
liveisgreat
8 jaar geleden
en hoe vind ik Marleen of c4th best? Dankjewel!
liveisgreat
8 jaar geleden
ik zoek na het antwoord van Jodokus enkel nog Marleen. Hoe vind je dit, een deelnemer aan goeie vraag?
SimonV
8 jaar geleden
Type de naam hierachter:
http://www.goeievraag.nl/profiel/..... Bericht aan Marleen:
http://www.goeievraag.nl/bericht/nieuw?to=Marleen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoek je eigen profiel, vervang jouw naam door die van : Marleen ... dat is alles :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@SimonV Als je op jouw eerste link klikt krijg je 'Pagina niet gevonden'.
SimonV
8 jaar geleden
Ja, da's logisch...
Op de plaats van de puntjes moet je een naam invullen. ;-)
liveisgreat
8 jaar geleden
ik heb beiden een bericht gestuurd nu afwachten of ze reageren. Zijn er soms mensen die men weigert voor het forum? Zou wel raar zijn...maar bon.
liveisgreat
8 jaar geleden
link werkt trouwens perfect hoor, maar idd mét naam natuurlijk. en de naam goed spellen. een "bedoel je..;"-functie is er niet. dus slecht gespeld= geen resultaat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je dient in ieder geval een bepaald aantal punten [niveau] behaald te hebben , maar als je op 7 zit , kan er wat dat betreft geen probleem zijn .
[ Andere criteria kan ik mij niet herinneren. ] Wellicht hebben zij het even druk met een privé leven? :-)

Het beste antwoord

Via het GoeieVraag forum hebben wij berichten die we onderling kunnen sturen. Ook beheerders / side adm.\ zijn hiermee bereikbaar.
Een pb sturen is de simpelste oplossing .

http://www.goeievraag.nl/profiel/c4th
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
super zo heb ik toch al één gevonden. ... heb al pb gestuurd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
::-))