Nee, dat kan niet.
Wat wel kan is een automatische reply naar iedereen die jou een mailtje stuurt met daarin de mededeling dat je op vakantie bent en dat de mail tot een bepaalde datum niet gelezen wordt.
Maar om dat met je prive-mail te doen, lijkt me niet zo verstandig, zo weet iedereen (ook mensen met minder frisse bedoelingen) dat je niet thuis bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
en mocht je spam krijgen, dan weten alle spammers ook gelijk dat je emailadres bestaat.