hoe maak je een foto van google maps?

ik zou graag van een plaats een foto maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
17.2K

Antwoorden (2)

installeer Gadwin Printscreen versie 4.4 (gratis; zie link) en als je op de PrintScreen knop druk kun je je scherm grabben in een afbeelding. Je kunt nog kiezen wat voor soort het moet worden (BMO, JPEG, etc).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft er niets voor te installeren, want die functie zit al in Windows zelf.

Ga dan via de startknop naar "Alle programma’s", dan naar "Bureau-accessoires", daar vind je "Knipprogramma". Trek de kruisaanwijzer rondom de kaart of rondom het stuk dat je er uit wilt halen. Ga vervolgens naar "Bestand" en "Opslaan als", daar geef je het plaatje een naam en een extensie. JPG is voor foto's het meest geschikt. Je kunt het gekopieerde plaatje eventueel ook meteen plakken in Word of zo, dan hoef je het plaatje geen naam en extensie te geven.