Hoeveel "glitches" bevat Google Maps?

Google Maps zou vele glitches bevatten ( in de routeplanner). Hier bedoel ik mee dat als je een bepaalde begin- en eindplaats invoert, je onmogelijke routebeschrijvingen krijgt, zoals "zwem de atlantische oceaan over" of "vlieg 320 km op de rug van en draak". Mijn vraag is: Hoeveel van deze glitches zijn er?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat klinkt meer als easter eggs dan glitches. op de rug van een draak kan geen fout zijn, dat moet een grap zijn

Antwoorden (1)

Op deze Wikipedia-pagina: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Google_easter_eggs#Google_Maps_and_Google_Earth is een overzicht te vinden van de Easter Eggs die tot nog toe zijn gevonden. Dit zijn er iets van 15. Maar het kunnen er ook best meer zijn, en dat die nog niet in deze lijst staan. Verder moet je met een zoekopdracht op Google met de termen "Google Maps Easter Eggs" je een heel eind kunnen komen.

Toegevoegd na 42 seconden:
Het zijn dus geen Glitches, maar Easter Eggs die er express zo in zijn verwerkt.