Is er een site zoals chacha.com maar dan voor Nederland?

Toegevoegd na 27 minuten:
gezien de antwoorden even een toevoeging:

"Bent u zo iemand die er eens even voor gaat zitten als u een vraag voorgelegd krijgt? En beheerst u de Engelse taal? Dan zou een baan als gids bij Chacha.com misschien voor een aanvulling op uw inkomen kunnen zorgen. Chacha is een website waar gebruikers de meest uiteenlopende vragen kwijt kunnen. Generalisten, specialisten, vertalers en expediteurs zorgen er voor dat het juiste antwoord bij de vragensteller terecht komt. Afhankelijk van de snelheid waarmee het antwoord wordt opgehoest en de accuratesse ligt er een beloning in het verschiet."
(zie bron)

Er valt geld mee te verdienen. Al is het geen jackpot.
Zijn er ook NL sites waar dat kan?
Omdat chacha.com een amerikaans belastingnummer vraagt kan ik niet daar deelnemen.

Toegevoegd na 27 minuten:
bron: http://www.online.nl/webwijzer/praktisch/article/op-het-web-ligt-het-geld-voor-het-grijpen/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

ehm.. Goeievraag.nl komt behoorlijk in de richting imho
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeievraag.nl is overzichtelijker dan ChaCha.com. Ik zou eerder Vragen.nl vergelijken met Chacha.