Als ik in Google Maps iets heb opgezocht hoe schakel ik dan het beste door naar Streetview?

Soms krijg ik dan op Google Maps wel een foto te zien van Streetview van de plek die ik opgezocht heb en soms niet. Ik heb het dan over dezelfde plek waar ik eerder wel een foto van te zien kreeg. Als ik wel een foto te zien krijg kan ik die gewoon aanklikken en krijg ik Streetview maar vroeger was er volgens mij nog een mogelijkheid om direct naar Google Streetview te gaan.

Ik kan nu wel via bijv. Softonic naar Streetview gaan maar dat werkt niet. Dan krijg ik iets anders te zien dan ik wil opzoeken.

Ik hoop dat ik het een beetje duideliijk heb uitgelegd.

8 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Pieterke
8 jaar geleden
Ja. Via die site kun je ook Streetview zien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je maar ver genoeg inzoomed (met de zoom werkbalk) , kom je vanzelf in Streetview.
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt compis.

Het beste antwoord

Via pc

1. open https://www.google.com/maps .
2. Voer het adres in waar je heen wilt gaan .
3.sleep het oranje poppetje (rechtsonder in de hoek) naar de plek waar je wilt kijken.
4. Nu zit je in streetview.

Via Android app.
1.Open de Maps app
2.Typ het adres in
3.klik linksonder op de foto van je straat/huis
4. Nu zit je in streetview.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt. Ik had dat oranje poppetje helemaal niet gezien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Graag gedaag (: