weet iemand een site of app waar ik films kan aanvinken die ik al gezien heb?

ik wil een site of app waarmee ik films die ik al gezien heb kan aanvinken

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat kun je doen op Internet Movie Database www.imdb.com
Doe ik zelf ook.
Account aanmaken, en dan kun je films opzoeken en toevoegen aan je 'watchlist' om aan te geven dat je ze al hebt gezien.
Je kunt ook een lijstje maken welke je nog wilt zien, erg handig als je een leuke trailer tegenkomt en de film/serie wilt onthouden.
Ritsuka