Om de hoeveel jaar wordt het beeldmatriaal van google earth vervangen?

Je hebt nu wel streetvieuw wat nieuw en heel leuk is, maar de satelietbeelden zijn ondertussen ook alweer een jaar of 5 oud.
Als je ziet wat er hier al veranderd is in deze periode, dan zal het er in heel nederland toch al weer anders uit moeten zien.
zouden ze het uberhaupt nog veranderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier staan hele nieuwe wegen en gebouwen er nog niet op, je kijkt toch af en toe even of ze het misschien toch stiekem hebben veranderd :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dt gaat stukje bij beetje, ze hebben nu niet niet eens alles in HD.... amateurs

Antwoorden (2)

Google Maps begon een jaar of vijf geleden met de introductie van simpele kaarten, waarbij je voor een normale weergave of satellietbeelden kon kiezen, en sinds begin 2009 ook voor Street View, waarmee je daadwerkelijk door specifieke straten kunt bewegen.

Maar daarvoor moet er dus wel een auto met opname- apparatuur door die straten rijden.

Dat betekent dat ze overal moeten komen. Kan je je voorstellen dat dat even duurt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang niet alle straten op streetvieuw staan, en dat is nog lang niet zo, dan zullen ze zeker niet aan vervangen beginnen. Het is een tijdrovende klus om alles vast te leggen, dus om dit over te doen om de seizoenen te laten kloppen zal niet gebeuren.
In ons dorp staan bv alleen de hoofdwegen nu op streetvieuw, het zou dus kunnen dat als je straks 'de hoek omgaat' met streetvieuw, er ineens sneeuw ligt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zijn trouwens geen sateliet beelden zoals je op de foto bij het vorige antwoord kan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat weet ik, maar ik bedoel de stateliet beelden en niet de streetvieuw optie.