Hoe een zoekactie van bijvoorbeeld een site direct bij google te zien als je nog maar een sleutelwoord intypt?

als je het niet begrijpt;
dus mijn vraag is, als je bijvoorbeeld goeie vraag intypt, hoe komt het dan vanboven bij de zoekactie van google terecht? bij mij moet het dringend meer naar boven komen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat komt mede door de meta-tags in je website. Dat wordt in de code ook wel Keywords genoemd.

Verder doet Google om de zoveel tijd (dacht 24 uur) een update/check van alle woorden.

Maar het ligt ook tegelijkertijd aan: Hoe vaak je website wordt aangeklikt door de bezoekers op Google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het komt zeker door de metatags(steekwoorden waar je op zoekt) maar ook houdt Google bij hoevaak erop wordt gezocht en die gegevens komen gelijk naar boven als jij een zoek opdracht intypt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeievraag.nl heeft enorm veel content en waarschijnlijk ook veel backlinks! Daarnaast ook veel bezoekers dus traffic. Dit in combinatie met metawoorden en een site die goede seo links heeft wordt je goed gevonden in google. Belangrijk is dus;

- veel teksten maken die met je product of dienst te maken heeft = content
- nette url's waar de tekst van je artikel goed in staan dus: http://www.jouwebsite.nl/naam artikel
- linkbuilding dus backlinks genereren op website met een hoge pagerank zoals bijvoorbeeld 4
- Zorg dat je H2 goed in je header staat van je index.html
- aanmelden bij zoekmachines

Succes
Denise

Toegevoegd na 49 seconden:
word je (-t)