Hoe kan het dat de site van neckermann zo ontzettend traag is bij mij? vergeleken bij alle andere sites is deze altijd traag

Toegevoegd na 1 uur:
Het is bij mij altijd zo maakt niet uit wanneer, deze site duurt altijd als enigste zolang voordat hij helemaal geladen is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kan te maken hebben met de connectie tussen jou en de server van neckermann

Kan te maken hebben met dat de site misschien flash of een ander wat zwaarder format heeft

Kan te maken hebben met dat de site veel wordt bezocht

Kan aan de server van neckermann liggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

misschien omdat hij heel veel moet laden met al die afbeeldingen van alle producten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drukte op de site van neckermann

Toegevoegd na 1 uur:
Als dit altijd zo is dan zal het niet aan de drukte liggen op de site maar eerder aan de surver van neckermann..je kunt ze eens mailen want dan hebben ze dit vast eerder gehoord en weten ze ook de oplossing wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oorzaak wordt ermee (nog) niet achterhaald, maar probeer eens Opera Turbo?
http://www.opera.com/browser/turbo/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze website zit barstensvol met allerlei data dus tot zo een website kan inladen duurt zoveel langer als websites met veel minder pagina's daarom duurt het dus zolang ...