Hoe voeg ik wat toe aan een ingekomen e-mail in gmail?

In hotmail lukte het mij wel door de e-mail opnieuw te verzenden, hetzij aan mijzelf, hetzij aan een ander. In gmail lukt mij dat tot nu toe niet.

8 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Door te kiezen voor Doorsturen (staat rechtsboven bij Beantwoorden als je dan op het kleine zwarte pijltje voor Meer klikt). Dan kan je er van alles aan wijzigen en toevoegen, en het vervolgens aan jezelf of aan iemand anders verzenden.
Amadea
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Bedankt! Ik had mij erop verkeken. Boven de te versturen e-mail staat de oorspronkelijke e-mail. Daar wilde ik wat in wijzigen, maar dan kon niet. In de te verzenden e-mail staat onderaan de oorspronkelijke e-mail nog eens. Die kan ik wel wijzigen en die wordt meegezonden.