Internet werkt niet op mijn nieuwe laptop, wie kan me helpen?

Ik heb een nieuwe laptop ( acer aspire e1-571, windows 8). Gisteren bij mijn ouders verbinding gemaakt met internet, was geen probleem. Nu kan ik thuis geen verbinding maken met mijn eigen netwerk, ik krijg de melding 'no operation can be performed on Wi-Fi while it has its media disconnected' wanneer ik mijn ip adres wil vernieuwen in opdrachtprompt. Wifi doet het wel op mijn oude laptop en op mijn telefoon. Hoe kan ik verbinding maken met internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Misschien staat de WiFi-ontvangknop uitgeschakeld, probeer deze eens.
Anders zou ik proberen gewoon de router te resetten en het nog een keer te proberen, in principe zou hij het gewoon moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit de formulering van je vraag kan ik op maken dat je wel iets van computers weet. Inderdaad is de meest voor de hand liggende manier dat je wifi hebt uitgeschakeld.

Maar dit kan op twee verschillende manieren. In de software (os) en op je laptop zelf (de ontvanger). Aangezien je deze foutmelding krijgt kan je beter eens kijken of je die niet hebt uitgeschakeld. Op uw computer is dat de F3 knop. Druk er eens op en probeer opnieuw om verbinding te maken.