Hoe krijg ik alle bladwijzers van andere personen uit mijn google account ?

Als iemand op google gaat op mijn laptop krijg ik automatisch hun bladwijzers in mijn bladwijzers te zien en krijg het niet verwijderd.
Alleen als ik ze 1 voor 1 verwijder of alle bladwijzers verwijderd. Maar als ik alle bladwijzers verwijder zijn die van mij ook weg, en ik ben bang als ik die van hun verwijder ook automatisch bij hun eigen verwijderd. dus dat hun favorieten ook bij hun thuis weg zijn, dat wil ik dus niet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
3.3K
Amadea
8 jaar geleden
Maak een Gast-account aan, en laat ze daarop inloggen. Dan krijg jij op jouw eigen inlognaam niets te maken met wat anderen hebben gedaan.

Antwoorden (1)

loggen mensen in met hun eigen google account ?
Dan even uitloggen en opnieuw inloggen onder je eigen naam
je moet mensen laten inloggen onder hun eigen naam zodat hun bladwijzeer gescheiden blijven van die van jouw

zie instellingen
google

gebruiken als gast aanvinken
maar "iedereen mag persoon toevoegen? af vinken

Daar kan je eventueel ook de personen die er al staan verwijderen

en daarna alleen gast gebruik aanvinken

Toegevoegd na 8 minuten:
extra tip
als je andere mensen op jouw pc dingen laat doen kan je aparte account aanmaken in windows. me hun eigen naam en WW
of als het een willekeurig iemand is een gast account zonder WW

Toegevoegd na 10 minuten:
Geef die ander dan geen admin account maar een standaard gebruikers account en laat ze onder dat account zelf inloggen op hun chrome account
capthavoc