Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een adres opzoeken als ik alleen een telefoonnummer heb?

Ik dacht dat dat op www.omgekeerdzoeken.nl was maar daar kan ik gaan telefoonnummer invullen.
Wie weet op welke site ik een telefoonnummer kan invoeren en daar dan een adres uit krijg?
Het gaat om een vast nummer dus geen mobiel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
101.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

jouw link werkt wel, maar dan moet je eerst een keer doorklikken. Daar staat een telefoontje met "Klik hier om omgekeerd telefoonnummers te zoeken."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

kijk eens op http://www.nummerzoeker.com/ daar kun je een telefoonnummer ingeven zonder de rest van de gegevens.
niet elk telefoonnummer staat in het telefoonboek

Toegevoegd na 1 minuut:
ook telefoonnummers van tele2 en andere providers van vastelijnen kun je niet opzoeken daarvan zijn geen gegevens bekend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer dit adres eens:

http://www.nummerzoeker.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik voor dit soort dingen altijd Spyderweb, zie de bron. Dat is een metazoekmachine waarmee je vaak dit soort informatie wel kan achterhalen.

In dit geval kies je in het menu links 'Telefoonnummer'. Als de houder van het nummer in de telefoongids staat, spuugt hij keurig de naam en het adres uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens bij www.zoekopnummer.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de Belgische bezoekers bestaat 1207.be (Nederlandstalig), 1307.be (Franstalig). Hier kan je adres opzoeken op basis van telefoonnummers, adressen, namen of woonplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals boven beschreven zijn er meerdere sites te vinden waar je dit dus kunt doen.
Probleem hierbij is dat de gegevens ergens bekend moeten zijn. De meeste mensen willen niet meer in een gids oid staan en geven dan ook bij de provider aan dit niet te willen. Dus zijn ze ook niet te achterhalen.
Ook bij providers gaan vragen heeft geen zin deze persoonlijke informatie geven ze dus niet vrij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bel het nummer zodat zij je het adres geven?.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding