Ik wil een .nl website starten met een photo blog, die niet gehackt kan worden en makkelijk te bewerken is. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik heb al erg veel rondgekeken op internet en op goeievraag.nl. De een zegt dat je zelf thuis een server moet starten (geen idee hoe dat werkt), de ander zegt dat je moet hosten. Ik zie tussen de bomen het bos niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

via wordpress kan je prima een site maken, is wel .com maar vrijwel zeker dat je niet gehackt zal worden. Ook is de kans op hacken klein omdat je waarschijnlijk geen interessante informatie deelt volgens hackers. als je per se een .nl site wil zal je een nederlandse host moeten vinden. Zo een site maken kan gratis, maar dan wordt het wel naam.wordpress.com o.i.d. Als je betaalt (hooguit een tientje per jaar) heb je wel echt je eigen site. (naam.com) Ik raad het je wel aan om hulp te vragen aan iemand die weet hoe een site in elkaar zit (dus CSS of C++ of zoiets kan lezen). Het is namelijk een heel gedoe om je site echt te laten werken. Als je iets simpels wilt heb je altijd nog de blogspot van google. Betrouwbaar, gratis (wordt naam.blogspot.com) en makkelijk in gebruik. Toegevoegd na 47 seconden: nl.wix.com wordpress.com blogspot.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100