Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt er dat er vanaf mijn Hotmail account zojuist naar al mijn contacten een mail wordt gestuurd over een zgn gewonnen Nokia of zoiets?

Heel irritant en vervelend, zeker nu iedereen ziet dat het van mij af komt! En het is al wat vaker gebeurd ook!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
435

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat gebeurt als jij zelf ooit bent ingegaan op zo'n mailtje waarbij je zogenaamd een telefoon kunt winnen. Je logt in met je hotmail account (daarmee zijn dus jouw gegevens bekend bij de aanbieder van die dienst) en vervolgens doe je mee aan de wedstrijd.

Ergens onderaan de pagina staat een hééél klein vinkje wat je aan moet vinken als je niet wil dat alle mensen uit jouw adresboek een mailtje krijgen, maar dat zien de meeste mensen niet. En jij dus ook niet.

Nooit meer doen, dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderaad, meteen je wachtwoord veranderen als je denkt dat je het zelf niet veroorzaakt hebt, want dan heb je een e-mail wormvirus.

Andere antwoorden (2)

Ja had ik ook. Volgens mij een soort virus. Ik heb m'n wachtwoord veranderd, daarna was het over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je toch ooit gereageerd op een soort gelijke mail die je van iemand anders hebt gehad. Daar je wachtwoord ingevult om zgn de prijs te kunnen winnen, dan is jouw hotmail account 'open' en kan er naar al jouw contacten mails getsuurd worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding