Hoe maak je een 'hulp knopje' met HTML?

Hierbij bedoel ik hoe het ook in de bijlage is. Ik wil dit graag ook doen, als het kan zo dat het ook in een wordpress pagina kan (deze pagina's kunnen volgens mij geen php gebruiken, mocht iemand weten of dat wel kan wil ik dat ook graag weten.)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het is gedaan met een JavaScript code in de HTML, de code kan je waarschijnlijk vinden op YouTube!