De laatste tijd is ons internetverbinding erg traag, valt vaak uit, en sommige pagina's laden niet. We hebben KPN, heeft dat bedrijf problemen ofzo?

Hebben ze iets daar bij KPN, dat het opeens trager is? Want eerst was het helemaal goed, maar nu opeens is dat niet meer zo. Ik heb deze vraag 3x opnieuw moeten typen, want hij zegt steeds 'cannot connect to goeievraag.nl' en dat is bij andere websites ook steeds zo.

Toegevoegd na 31 minuten:
We hebben dat ene met die netwerkappartuur van de stroom nog niet gekregen.

Weet jij het antwoord?

/2500

hehe. bedoeld wordt of je de stroom al ns had uitgeschakeld modem/router. denk dat t niet onverstandig is om n virusscan te doen. vermoed dat je internet explorer hebt. kan geen kwaad om ns n nieuwe versie te downloaden en n andere browser erbij te installeren, bv google chrome of mozilla firefox. succes

het kan zijn dat je pc ook overbelast is ik heb net hetzelfde en zit ook bij kpn alle dingen die ik niet op mijn pc gebruikte gooide ik eer af en nu is het opgelost

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100