een account maken voor een FON-belgacom ofproximus FON, hoe moet dat?

Hallo

Mijn router is ook een FON van belgacom, ik ben een proximus (belgacom klant) en ik heb mijn gegevens ingegeven voor een account aan te maken op de website en die heb ik ook. Maar als ik mij wil aanmelden op zo'n FON, dan lukt het me niet. Hoe komt dat?

Ik heb mijn gsm-nummer ingegeven, mijn gebruikersnaam is mijn email en ik weet mijn wachtwoord nog.

hoe los ik dit op?

Veel groeten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Jelogin en wachtwoord moet je zelf kiezen, en eindigt op @belgacomfon.be of proximusfon.be. Op deze link staat alle info die je nodig hebt.

http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/15426/~/een-wi-fi-hotspots-acccount-aanmaken