Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe los ik een computerlag op?

Ik heb afentoe dat als ik een spel wil spelen het heel erg laggt. Lagg = Dat alles stoort zegmaar.
Dat ik niet beweeg en opeens heel snel aan de overkant ben.
Afentoe heb ik dit.
Wat te doen om dit te verhelpen?
Het licht niet aan mijn PC.
Die is snel genoeg...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
407

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt aan je internet verbinding. Misschien een betere provider? En als je bijvoorbeeld aan het downloaden bent gaat hij slomer en als je met meerdere computers tegelijk op internet zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb zelf het probleem ook gehad bij Call Of Duty Modern Warfare 2. PC is ook snel zat, maar toch lag. Na lichtelijk spelen met de instellingen (resolutie, v-syncs en dergelijke) doet hij het nu prima. Lag heeft niet altijd te maken met internet, maar ook met performance van de PC (instellingen van het spel dus) en soms ook de muis.
Probeer eens op zeer lage instellingen te spelen. Mocht dit niet resulteren naar een oplossing, dan kan je dat uitsluiten.

Wat is je internetsnelheid? 3 Mbit is al ruim voldoende. Ligt ook weer aan de drukte op een server natuurlijk. Deze vraag aan jou geldt natuurlijk alleen als je online speelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding