Hoe krijg ik de schuifbalk rechts weer in beeld van mijn pc?

Om de pagina naar beneden te schuiven. De balk is opeens weg. Nu moet ik het doen met de muis, maar dat vindt ik een beetje onhandig. Weet iemand doe die blak weer terug gezet kan worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
7.4K

Het beste antwoord

Als erkend digibeet dacht ik op de volgende manier: Je houdt control ingedrukt en met het scrollwieltje kun dan de pagina groter of kleiner maken en ik denk,dat dan je schuifbalk weer te voorschijn komt. Succes!