kan je internet ontvangen via digitenne ?

ik wil graag onbeperkt internet ontvangen, kreeg het advies om te gaan google, en zag dat je onbeperkt internet kan ontvangen via digitenne.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
kun je intternet via digitenne ontvanger en hoe veel zenders

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet. Wat je vind is een combinatiepakket, met twee verschillende technieken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Digitenne is eenrichtingsverkeer van digitaal tv en radiosignaal. Hiermee is dus geen internetverkeer mogelijk.