Hoe kan ik gezipte mappen bij Mijn Afbeeldingen samenvoegen? En hoe kan ik meerdere foto's bij Mijn Afbeeldingen tegelijkertijd in 1 map zetten?

Bij Gmail.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als ik de vraag goed begrijp:
1. De mappen unzippen en de inhoud dan weer in 1 map terugzippen
2. De fotos's die je hebben wilt aanklikken met 'Ctrl' ingedrukt of een serie van x tot y selecteren door eerst x aan te klikken en dan, met 'Shift' ingedrukt, op y klikken.
(Een combinatie van daarvan, met 'Ctrl+Shift' werkt ook.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de fotos die jevwilt verplaatsen met je muisknop selecteren door crtl of shift ingedrukt te houden.
Daarna klik je met de rechtermuisknop op de geselecteerde fotos. je kiest nu voor 'kopieren' of 'knippen'
je gaat daarna naar de map waar je de foros naar toe wilt verplaatsen.
Je klikt nu op de rechtermuisknop en op 'plakken'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.