ik betaal voor 200 Mb/s bij UPC, klopt deze foto?

We zijn vorige week overgestapt naar een nieuw abonnement van UPC . Hier is het abonnement http://www.upc.nl/internet/abonnementen/200-mbps-internet/.

Klopt de foto met het internet waar we voor betalen?

Veel dank.

Toegevoegd na 1 uur:
Probleem is (deels) opgelost, het was het Devolo systeem was tussen de computer en de router zit. Kabel die rechtstreeks van de router naar de computer gaat heeft wel 200Mbps!

Het punt is dan alleen nog dat ik nog niet de snelheid kan halen met de Devolo stekkers, waar ik toch erg veel gebruik van maak. Ik zal hier een nieuw topic over maken!

Veel dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.5K
gvrox
9 jaar geleden
Hoe heb je gemeten, met een PC direct verbonden met een ethernetkabel aan je modem/router ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, er zit een Devolo stekker tussen. Waar 500Mbps doorheen kan.
gvrox
9 jaar geleden
En gaat er ook daadwerkelijk 500Mbps doorheen ? Dat is maar de vraag.

Het beste antwoord

De Denovo stekker is het probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt. Toch maar even een kabel neergelegd en problem solved! Maar niet helemaal want ik kan nu niet mijn volle internet snelheid gebruiken via de Devolo stekkers. :-/

Andere antwoorden (4)

UPC levert altijd de snelheid waar je voor betaald, mits je verbonden bent via wifi. Probeer je computer met een internet kabel te verbinden en probeer het dan opnieuw. Mocht dit niet werken neem dan contact op met de UPC klanten service. Die helpen je graag verder
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Mits ? Je bedoelt denk ik "tenzij".
Zo te zien klopt de upload snelheid aardig, echter valt de download snelheid een beetje tegen. Heb je deze test uitgevoerd toen je computer met een kabel verbonden zat of via wifi? Bovendien moet je deze test uitvoeren wanneer er verder niemand gebruik maakt van het internet anders kan de test variërende waardes aangeven en kan je niet achterhalen of je die 200 Mbit/s binnen haalt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is via de kabel gedaan die door een Dovolo systeem gaat van 500Mbps. Internet word ook niet belast dor iets anders.
Volgens de gegevens van UPC, behorende bij dit abonnement, heb je een te lage download snelheid. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een modem of router met "lage" snelheid of slechte kabelverbindingen.
Als alles wel goed geïnstalleerd is met de juiste materialen, zou je contact op moeten nemen met UPC. Als zij er via de telefoon (op afstand dus) niet uit kunnen komen, dan heb je de eerste 8 weken nog recht op een gratis monteur, die alles controleert en eventueel repareert.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Modem/router is van UPC zelf. Dus denk dat deze wel snel genoeg is, ik denk nu zelf dat de kabel waar de computer mee verbonden is verouderd kan zijn. Ik ga deze vervangen door een nieuwe en als de snelheid het zelfde blijft ga ik UPC bellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee blijft het zeflde ik ga direct bellen bedankt
Het hangt er ook vanaf wat de snelheid is van de server waarvan je de gegevens haalt. Als die aan zijn maximumcapaciteit zit zal hij de beschikbare bandbreedte over de aanvragers verdelen. En als je de speedtest doet vanaf een site in b.v. Afrika zal de gemeten snelheid laag zijn. Je kunt beter als je een download doet de taskmanager opstarten en kijken wat de downloadsnelheid is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tegen de 70Mbps aan zie foto.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bestand: 100mb /Europe /West Europe /Netherlands