Waarom kom ik steeds op msn.nl via mijn samsung camera?

Ik heb een Samsung Smart WB50F compact camera.
Daarmee kun je foto's naar e-mail of facebook etc verzenden.

Als ik dat doe volgens de gebruiksaanwijzing, kom ik steeds terecht op een pagina van MSN.nl

ik heb het idee dat dat niet klopt, dat ik eigenlijk op een andere pagina terecht hoor te komen (facebook of e-mail)

zou het kunnen komen door beveiliging van ons netwerk dat ik op een andere pagina terecht kom?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

MSN is waarschijnlijk je start Tabblad. Als je Facebook of Google als Starr Tabblad instelt kom je daar terreur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kun je niet instellen, het is een camera! Alles is vooraf bepaald alleen lijkt het of hij redirect naar msn
Amadea
9 jaar geleden
Ja, dat is echt terreur... ;- )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel terug :)
Zelf heb ik dit probleem ook gehad.
De oplossing is vrij simpel.
Via samsung kunt u een programma downloaden voor het updaten van uw camera.
Update Uw camera en de bugg is verdwenen

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.samsung.com/nl/consumer/photography/photo-camera/compact/EC-WB50FZBPBE1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waardevol antwoord! De firmware ga ik updaten, dankjewel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, is het gelukt?