weet iemand een datum planner waarin je links kunt opnemen in de uitnodigingstekst? liefst anders dan het internetadres er tussen haakjes tus

Toegevoegd na 4 dagen:
ik zou deze vraag graag verlengen, kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt elke internetlink 'verstoppen' achter een woord in de tekst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe doe je dat? dat zou fijn zijn! bijvoorbeeld in datumprikker.nl? ik had verwacht automatisch een mailtje te krijgen bij een antwoord, maar niet gezien,
Amadea
9 jaar geleden
Bijvoorbeeld als je verwijzen wil naar een bepaalde vraag op Goeie Vraag. Dan zoek je de link van die vraag op en kopieert die. Daarna selecteer je de woorden Goeie Vraag, klikt daar met de rechtermuisknop op, kiest voor 'insert link' (of vergelijkbare tekst) en plakt daar de link in. Daarna is de tekst Goeie Vraag blauw en onderstreept en bevat die dus een hyperlink.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar in datumprikker of de andere plantools die ik heb uitgeprobeerd heb je die optie: insert link niet, ik heb ook geprobeerd een link die ik ergens anders gemaakt had in de datumprikker tekst te kopieren, maar dat lukte ook niet
Amadea
9 jaar geleden
Ook niet als je het tussen vishaken plaatst? < >
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe moet ik dat doen? stel ik maak een tekst met links in hotmail waar de tekst 'hallo' een link heeft naar een youtube video, dan zet ik <> om hallo en kopieer het met klembord in de datumprikker?

Antwoorden (1)

Nu ik weet dat het om Hotmail gaat kan ik een direct antwoord op de vraag geven. De termijn van de vraag verlengen is helaas niet meer mogelijk.

Je typt jouw tekst in een nieuw bericht. Het gewenste woord - in dit geval 'hallo' - selecteer je (blauw maken) en dan klik je op het tekentje van een stukje ketting, links naast de smiley. In het popupschermpje staat dan http:// , waar je de Youtubelink bij invult. Bevestig met OK. Nu zie je dat er een streep onder 'hallo' staat. Als de ontvanger vervolgens op dat woord klikt wordt hij of die direct doorgelinkt naar de video.

Toegevoegd na 1 minuut:
of die = of zij
Amadea