Welke artikelen sites bestaan er allemaal?

Eén van de beste manieren om backlinks te creëren voor je website is het schrijven van een goed, informatief artikel voor je website. Wie kan mij een opsomming geven van alle artikelen website in Nederland en België en ook antwoord geven op de vraag of het mogelijk is om Nederlandse artikelen te schrijven op een Amerikaanse website?

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik zoek namelijk zoveel mogelijk artikelen sites in Nederland en België, zodat ik voor mezelf een rijtje heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik bij je eigen research horen, daar moet je eigenlijk niet om hoeven vragen. Er is ook zat info over te vinden via google. En ik kan het weten, want doe het zelf ook. Ik snap wel dat dit makkelijker is, maar geloof me dat je beter zelf kan zoeken, daar leer je het meeste van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, heb je wel gelijk in, maar niet elke artikelensite is evengoed te vinden in Google en door het anderen te vragen kom je meer sites te weten dan met eigen research.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het met Beerg eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dit is een soortgelijke vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/nieuwssite-lezen-wereldnieuws.34515 Wilt ook wat weten over de sites die medeleden gebruiken om interessant nieuws te lezen. Die vraag kan je vergelijken met mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan lijkt me dat je ook even moet gaan vermelden om wat voor artikelen het gaat. Er zijn honderden sites, zoniet duizenden over dit onderwerp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon echt artikelen-sites. Sites met enkele en alleen informatie artikelen over elk denkbaar onderwerp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebruiksartikelen,artikelen met een bepaald onderwerp,gerichte artikelen.
welke artikelen?

Antwoorden (1)

Elke site bevat artikelen.... de vraag zou moeten zijn: welke sites zijn voor mijn site over (ONDERWERP) interessant genoeg en zouden bereid kunnen zijn om een artikel van mij te plaatsen.

Ik heb zelf een site over Australie en over boeken, en op beide sta ik open voor artikelen van derden (mits niet te commercieel en interessant voor mijn doelgroep.

Daarnaast heb je natuurlijk de beruchte social media sites als nujij.nl, stumbleupon.com, digg.com, delicio.us et cetera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U begrijpt niet wat ik bedoel. Dit heeft geen zin meer.
Ik sluit de vraag.