IE9 werkt niet op Vista. Hoe kan ik het verhelpen?

Ik heb IE9 op mijn computer geïnstalleerd. Maar als ik die dan open krijg ik echter wit beeld (zie afbeelding). Ik kan dan alles wel behalve bij elke webpagina krijg ik wit beeld. Hoe kan ik dit verhelpen. Verwijderen ervan lukt echter niet. En het opnieuw downloaden wil ook niet omdat je dan een bericht krijgt er is al een nieuwe versie van Internet Explorer geïnstalleerd. Ik heb een Windows Vista
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een andere browser geprobeerd?
fremar
12 jaar geleden
Hier kan je eventueel je vraag om hulp stellen: https://support.microsoft.com/oas/default.aspx?st=1&as=1&as=1&tzone=-60&gprid=807×tmp=634647216942797333&ps=1&acty=ProductList&ctl=productlist&wf=PID&trl=PID%7eProductList&c=SMC&ln=nl-be&prid=14066&gsaid=649481

Antwoorden (2)

Ik zou eerst even kijken of je het probleem met Fit it kunt herstellen:
http://support.microsoft.com/fixit/

Als dat niet werkt, is een volgende optie om in IE9 naar Extra > Internetopties > Tabblad Geavanceerd te gaan. Klik daar op "Opnieuw instellen" onder het kopje "Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen". Om te zien of die poging succesvol is, moet je de browser wel opnieuw opstarten.

Laatste redmiddel is IE9 verwijderen en (nadat je je pc opnieuw hebt opgestart) het programma nogmaals installeren.

Dat verwijderen doe je zó:
Klik op de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.
Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.
Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en vervolgens op Ja.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Dit heeft te maken met uw hardware. IE9 wordt standaard ingesteld om hardwareversnelling te gebruiken. Dit om de prestaties en weergave in Internet Explorer 9 te verbeteren. Echter is deze hardware versnelling afhankelijk van de stuurprogramma's van bijvoorbeeld uw Videokaart.

U kunt dit probleem verhelpen door de stuurprogramma's van uw videokaart te updaten. Wanneer dit niet het gewenste resultaat geeft, kunt u in Internet Explorer 9 instellen dat deze de software rendering moet gebruiken. Dit kunt u doen middels de volgende stappen:

1.Klik achtereenvolgens op Start, op Configuratiescherm, op Netwerk en beveiliging en op Internetopties.

2.Klik op het tabblad Geavanceerd en ga vervolgens naar de sectie met een soortgelijke naam als Versnelde afbeeldingen.

3.Klik om het selectievakje met een soortgelijke naam als Softwarerendering gebruiken in plaats van GPU-rendering in te schakelen.

4.Klik op Toepassen en vervolgens op OK.

5.Sluit alle geopende vensters in Internet Explorer 9 en start Internet Explorer 9 opnieuw.

6.Geef de webpagina weer in Internet Explorer 9.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit werkt niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft u ook gekeken naar de tip om de software van uw videokaart te updaten?