Netflix werkt niet op de ipad, hoe los ik dit op?

Als ik netflix wil kijken op mijn iPad dan kan ik elke keer een stukje zien en dan een melding met foutcode 1016 en sluit die af.

Dit heb ik opgezocht op de netflix site en ik heb alle stappen gedaan. Ook alles stekkers eruit gehaald..
Maar nog steeds werkt het niet.

Ik heb de iPad geupdate gisteren maar dat werkte ook niet.
Ik ben er achter gekomen dat elke keer als ik die melding krijg dat me wifi ermee ophoud..

Ik wordt hier dus helemaal gek van! Hoe kan ik dit oplossen?

Op me telefoon (Samsung) en op me laptop werkt het wel allemaal goed, met het zelfde draadloze netwerk.

Toegevoegd na 35 seconden:
https://help.netflix.com/nl/node/14636

Deze stappen heb ik dus allemaal al gedaan..

Toegevoegd na 58 seconden:
https://help.netflix.com/nl/node/14636

Deze stappen heb ik dus allemaal al gedaan..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het blijkt dat als je de ipad een statisch IP adres(kies er dan eentje die hoog is zodat je geen conflict krijgt met andere apparaten) geeft de situatie serieus verbetert, of anders de DHCP leasetijd vergroten op de router naar meer dan een dag? Dus kijk in de wifi instellingen welk IP je hebt gekregen van de router middels DHCP, en noteer al deze informatie zoals gateway, netmask, DNS. Als je uitgegeven IP iets is van 192.168.0.12 en een gateway van 192.168.0.1 en een DNS iets van 194.109.9.99 neem dan alles over en kies 192.168.0.222 als IP o.i.d. Netmask is vaak standaard op 255.255.255.0 ingesteld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100