Kan ik een taak maken op mijn PC voor automatische resolutie?

Ik wil als ik mijn HDMI kabel aansluit op mijn computer dat de resolutie automatisch van 1280 x 1024 naar 1366 x 768 gaat. Moet ik dan een taak maken of een instelling veranderen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je de kabel aansluit herkend windows dat, als je op je bureaublad naar schermresosolutie, kies de monitor waar je de resolutie wilt zetten en doe dat. als je op toepasssen klitk en de monitor weer aansluit moet de resolutie goed staan.