Kan je ook vloggen zonder jezelf in beeld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Antoni
9 jaar geleden
Het is maar de vraag of je dan ooit een bekend of beroemd vlogger wordt, mocht je dat willen worden. Als je toch beroemd wil worden zonder in beeld te komen, dan heb je naar mijn idee in ieder geval een opvallende stem nodig.

Het beste antwoord

Op zich wel, bijvoorbeeld wat je allemaal tegenkomt, en doet. Maar, als je wel zelf in beeld komt is het natuurlijk wel een stuk leuker voor de kijkers.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes,

MoosMas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, Ik heb hier denk ik inderdaad iets aan

Andere antwoorden (3)

Het verslaat dan eigenlijk het hele doel van een vlog (video-log) maar het kan wel, zolang je een ander soort video erbij hebt zoals bijvoorbeeld een gameplay of een serie afbeeldingen/tekeningen die illustreren waar je het over hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem bijvoorbeeld de video's van AsapSCIENCE of FootofaFerret als voorbeeld
Als je met dit soort onzekerheid te maken hebt moet je er helemaal niet aan beginnen, of anders gwn je zelf filmen !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je er juist wel aan beginnen en zorgen dat je van deze onzekerheid afkomt...
Er zijn verschillende mogelijkheden:

Als je iets maakt/knutselt kan je je camera zo positioneren dat 'ie als het ware over je schouder meekijkt en alleen je handen in beeld komen...

Wanneer je iets op de computer wil tonen, kan je ook een zogenaamde "screencast" opnemen. Hierbij wordt letterlijk opgenomen wat jij op je eigen scherm ziet. De kijker kan zelfs zien waar jij je muis beweegt.

Die gemaakte opname (eventueel met geluid) kan je bewaren op je pc of eventueel delen op bijvoorbeeld Youtube.

Met Screencast-o-matic kan je het eventueel gratis proberen...