Wat is een goed programma om gratis websites te maken?

Ik wil graag een eigen website maken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kan oa met Webklik.nl, everyoneweb.com, webs.com en kindertent.

Toegevoegd na 1 minuut:
En come2me. Googlen op Gratis Website Maken was sneller geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar welke raad jij aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Webklik heb ik in het begin gebruikt. Heel handig voor de basis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok echt enorm bedankt

Andere antwoorden (6)

Google heeft ook zelf een tool on websites te maken. dit is best handig want je kan het op de makkelijke beginner manier doen door blokjes te verslepen en op de professionele manier met html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Mac os x hebt met iLife dan is iWeb een fijn programma je kan het dan publiceren met dropbox. Je hebt dan geen reclame.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komposer, NVU, zoek daar eens op :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wordpress, gratis website omgeving alles mogelijk. Wordt veel gebruikt en ook voor vrij professionele dingen. Ook nog eens super simpel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of, voor de echte diehards: Notepad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha daar val ik onder :)
Ik gebruik een combinatie van weebly.com, 000webhost.com, tynt.com, Conduit Wibiya, webhelpje.nl en gratiswebtoolz.com. O ja, ook nog phphulp voor PHP scripts. Ik doe het gratis. Maar alles bij elkaar is dit meer waard dan een betaalde site. Dus in feite heeft dit de waarde van een betaalde site, maar is gratis. Daarom gebruik ik deze combinatie. Kijk, het is lastiger dan andere gratis diensten, maar toch is dit het handigste voor mij.