Is er een manier om jezelf in één keer uit te schrijven voor alle nieuwsbrieven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je krijgt ook veel nieuwsbrieven als je met enquêtes of spelletjes meedoet omdat die gesponsord worden.

Antwoorden (3)

Je e-mailadres opheffen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha. Inderdaad de beste en enige oplossing!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is helemaal niet zo;n gekke oplossing. Voor de paar dingen die je nog wel gebruikt je nieuwe email invullen gaat vaak sneller dan je van allerlei onzin uit moeten schrijven.
Dat is onmogelijk, aangezien elke website zijn eigen database in inloggegevems gebruikt.
Ritsuka
9 jaar geleden
Nee, met een klein ja'tje...

Nee, wan je staat met je mail-adres geregistreerd bij tal van bedrijven en sites die je regelmatig nieuwsbrieven en soms (vaak) ook spam sturen.
Door je uit te schrijven bevestig je dat het een actief adres is. Het is dus een aanleiding om je nog meer troep te sturen.

Maar je kunt van de nood een deugt maken !

Maak een nieuw gratis mail-adrs aan bij b.v. gmail.com of bij outlook.com (het vroegere hotmail)

Stuur je familie, bekenden en vrienden een mailtje met het verzoek alleen dit nieuwe adres te gebruiken en zeg dat je het andere adres niet meer leest.
Bewaak je nieuwe adres alsof het je pin-code van de bank is. Gebruik het alleen voor mensen die je kent.
Voor alle andere gevallen gebruik je je oude adres als afvalbak. Je kunt er nog bij, in geval er wat nuttigs binnen komt, maar alleen als je zelf zin hebt er in te kijken.

Je echte mail komt mooi, zonder spam aan op je nieuwe adres.