Ik wil graag een "thank you card" printen, welke site kan ik best gebruiken ?

het zou in het Engels moeten zijn en het moet iets zakelijks zijn. Ook iets waar het gratis is en je je niet hoeft te registreren.

12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je zou misschien een eigen, toepasselijke foto kunnen gebruiken en met een fotobewerkingsprogramma daar een eigen tekstje op zetten... en dan even afprinten.
Een gemakkelijk en gratis bewerkingsprogramma is PaintNet (even googlen en eventueel downloaden.)
Ik weet niet of je in dit verband de Hallmark-cards zou kunnen gebruiken; die zijn ook gratis (google: Hallmark-cards).
Sukses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna elke site heeft een korte (lange) registratie plicht. Je zal je emailadres wel moeten invullen. Je kan natuurlijk ook een fake emailadres invullen.

www.kaartenhuis.nl en www.veelliefs.nl

Gewoon even googlen op gratis kaarten en dan kom je heel veel website's tegen.

Succes!