Weet iemand beetje een te betalen webhost waarop wordpress goed op draait?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Heb je Lientje al overwogen? Ik weet niet of ze WordPress doen, maar MySQL en PHP wel. WordPress zou dan volgens mij geen probleem moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Webreus is een goede optie. Volgensij wordt er via Installatron en/of Plesk ook Wordpress aangeboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
One.com is erg betaalbaar. En werkt ook heel goed! Ook super goede support (ook in het Nederlands), altijd handig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordpress.com ? is helemaal ontzorgd en gratis, voorzover ik weet. Mocht je ooit een eigen blog beginnen, dan kun je alles exporteren.

Alle webhosters die php en mysql bieden (doen ze bijna allemaal), zijn geschikt
Maar het gaat vooral om de hulp die je wellicht nodig hebt om Wordpress aan te passen aan je eigen wensen en de gadgets die je er bij wilt.
Daarvoor zul je je toch moeten verdiepen hoe je dat doet.
Of Wordpress helemaal standaard laten, het werkt meteen
Mijn blog is nog bijna helemaal standaard

Let op dat goede support meestal geld kost, dus hulp kun je het beste onder vrienden zoeken.
Ingewikkeld is het niet.