mijn msn valt telkens uit of soms krijg ik dingen niet aan hoe kan dit wie kan mij helpen?

mijn msn valt om de 10 a half uur uit of ik krijg niks aan en mijn vader heeft al de router verzet en gebelt naar KPN en ik heb me op nieuw aan gemeld en het blijft gewoon en we hebben wel een tussen router omdat we anders boven geen internet hadden.

ik word er echt gek van wie kan me helpen?

13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valt je hele internet steeds uit of alleen msn? In geval van msn: heb je de laatste update gedownload? Probeer anders msn even helemaal eraf te halen en opnieuw te downloaden?! Dat wil ook wel eens werken.
In geval van internet wat steeds verbreekt kan ik je niet bij helpen, want daar heb ik geen verstand van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft niets met de plaats van je router te maken als uw internetbrowsers etc nog werken. MSN zit vol fouten, daar kun je niets aan doen. Maar wat misschien helpt is om gewoon uw MSN te verwijderen en hem opnieuw te installeren. Lemieknow
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwste versie van msn zit vol fouten, je kan nog een oudere versie downloaden messenger 9.0 en die werkt perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij zit er iets fout in de instellingen bij msn.
daar zou je ook ev. naar kunnen kijken.

msn heeft echter ook---helaas--- veel "flaws" (programmafouten)

ligt het toevallig niet aan je "status" (je kunt naar ëxtra",dan "opties" en dan "status" in stellen.)

maar hoogstwaarschijnlijk zit t 'm daar niet.

Ga anders ff naar "extra","opties" en dan naar "verbindingen".
dan zie je "problemen met verbindingen oplossen": klik nu op "Starten"

Staat je firewall aan ?
zorg dan ervoor dat MSN toegang krijgt.

lukt dit allemaal niet,dan naar "Configuratiescherm"",
"Software verwijderen" en klik op MSN (wordt dan verwijderd van je pc)

En dan daarna herinstalleren.

succes!