Als je via een contactformulier van een weblog reageert, krijgt de ontvanger dan je emailadres of moet je dit zelf vermelden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
9 jaar geleden
Dat ligt aan het formulier

Het beste antwoord

Voorzover ik weet, krijgt de ontvanger alleen de informatie die jij zelf invult. Het komt regelmatig voor dat ik een e-mailadres moet invullen op een contactformulier, dus "vanzelf" komt die informatie niet bij de ontvanger.

Als je hebt moeten inloggen op de website om het contactformulier te kunnen invullen, is het wel mogelijk dat jouw (al eerder doorgegeven) persoonsgegevens samen met de nieuw ingevulde informatie bij de ontvanger komen. Die persoonsgegevens horen dan bij jouw inlognaam of gebruikersnaam op die website.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjulliewel!

Andere antwoorden (1)

Nee, dit doen je er zelf bij te vermelden.

Toegevoegd na 8 seconden:
doen = dien