Als er gmail binnenkomt, wens ik direct een preview onderaan het scherm. Met welk add-in voor Firefox of andere kan ik dit doen?

Ik gebruik nu gmail manager, maar daar staat gewoon een getal naast hoeveel nieuwe mails ik heb. Is er zo geen add on of programma dat een preview geeft onderaan het scherm van zodra er een nieuwe mail binnenkomt in mijn gmail?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In Firefox kun je de Gmail Notifier als extensie installeren. Dan zie je direct in de browser dat er een nieuwe mail binnen is gekomen (rechtsonder in de statusbalk). Deze extensie biedt diverse opties die je kunt instellen (via Voorkeuren).

Toegevoegd na 4 minuten:
In Google Chrome kun je de Google Mail Checker Plus gebruiken. Het is dus maar net welke webbrowser je het liefst gebruikt. Deze mail-checker biedt ook een mail-preview en nog wat andere opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor gmail raad ik je gmail notifier aan.
http://toolbar.google.com/gmail-helper/notifier_mac.html

Het is een programma dat zowel voor windows als voor mac werkt. Je wordt automatisch naar de pagina voor jou besturingssysteem gebracht als je de pagina van gmail notifier gaat, dus dit is de pagina voor mac aangezien ik een mac heb, typ gewoon gmail notifier in in google, en klik op de eerste link die je ziet.