Welke plugin heb ik nodig om een (gesloten) community te maken op wordpress?

Voor onze organisatie wil ik een community maken waar de leden hun gegevens kunnen invullen en dat dit in een overzicht te zien is voor de bezoekers op onze pagina. De leden kunnen al hun gegevens invullen en slechts enkele gegevens zullen gebruikt worden voor de openbare pagina, zoals hun profielfoto, voornaam, aantal jaren actief etc.

Weet iemand een goede plugin op wordpress om dit mogelijk te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niemand die mij hierbij kan helpen?

Antwoorden (1)

s2member plugin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb er even rondgekeken. De opzet van s2member is om geld te verdienen, althans dat haal ik er nu zo snel uit. Het gaat om een vrijwilligersorganisatie die jaarlijks een week voor de kinderen organiseert. www.kvwlovenbesterd.nl De bedoeling is dus dat de leiding zich kan voorstellen door via de community gegevens in te vullen. Van daaruit wil ik een wall-of-fame-pagina maken met alle koppies en enkele info erbij.